نوشته شده توسط : ana1881

تکنولوژی بکار رفته در دستگاههای پروتز لب روز به روز در حال پیشرفت است و ما اکنون نحوه کارکرد به روزترین دستگاه حجم دهنده لب دنیا یعنی دستگاه پروتز لب PLP را به شما معرفی می کنیم.   در این مقاله وسیله ای ایمن و تایید شده به شما معرفی می گردد که نیاز زیبایی شما برای داشتن فرم لب های برجسته و بزرگتر و زیبا شدن بهتر صورت بر طرف شود، تمامی دستگاههای پروتز لب تولید شده در سراسر دنیا بر پایه این نظریه اثبات شده علمی طراحی شده اند که تاثیر مستقیم و ۱۰۰% بر روی حجم عضلات لب و در نتیجه حجم کل لب را داشته باشند.

دستگاه پروتز لب پی ال پی دارای یک موتور اصلی می باشد که با برق کار می کند ( لازم به ذکر است که جریان برق به هیچ عنوان با لب شما در تماس نیست )

  دستگاه الکتریکی پروتز لب دارای یک محفظه کوچک است که به موتور دستگاه متصل می شود و در واقع کار اصلی را این محفظه کوچک انجام می دهد.
شما فقط کافی است که با توجه به CD آموزشی و کاتالوگ راهنما داخل پکیج دستگاه محفظه مخصوص را بر روی لبهای خود قرار داده و بقیه کار را به دستگاه پروتز لب PLP بسپارید، تا حجم باور نکردنی لب خود را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که مقدار افزایش حجم لب کاملا در اختیار شماست.   همچنین از دستگاه پروتز لب میتوان در ۲ حالت استفاده کرد،حالت موقت و حالت دائم دستگاه پروتز لب برروی عضلات اسفنجی لب تاثیر می گذارد و به هیچ عنوان به بافت لب آسیب نمی رساند و یکی از بهترین مزیت های این دستگاه این است که وقتی حجم لب شما بعد از مدتی از بین رفت ،فرم لبهایتان به حالت اول باز خواهد گشت و به هیچ عنوان لبهای شما افتاده و بد فرم نمی شود. از این دستگاه همیشه و به مدت طولانی می توانید استفاده کنید و هیچ گونه عوارض و مشکلی برای شما نخواهد داشت. همچنین از یک دستگاه چند نفر از اعضای خانواده شما میتوانند استفاده کنند.

 

 دستگاه الکتریکی حجم دهنده لب پی ال پی با قدرت تنظیم شده و طراحی دقیق محفظه مخصوص با استفاده از تکنولوژی دهش و دمش هوای محبوس شده در محفظه و ایجاد خلاء فیزیکی به عمق بافت عضلات لب تاثیر مستقیم می گذارد و با کارایی ۱۰۰% آزمایش شده بر روی لب تمام افراد،فرمی حجیم، جذاب و زیبا رو بوجود می آورد. به جای هزینه های تزریق ژل و چربی ابتدا یک بار دستگاه  حجم دهنده لب را امتحان کنید تا زیبایی لبهای خود را درکمترین زمان ممکن به دست آورید.

سال ۲۰۱۱ میلادی افرادی که در حال حاضر از فرم لبهای خود راضی نیستند و به دنبال حجیم تر کردن لبهای خود هستند، مجبورند در لبهای خود ژل یا چربی تزریق کند و هزینه های سنگین بابت این کار پرداخت کنند می توانند با روش قدیمی، مضر و درد آور تزریق ژل و چربی خداحافظی کنند و به جای آن از دستگاههای پروتز لب استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: دستگاه پی ال پی + پروتز لب ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 تير 1394 | نظرات ()