نوشته شده توسط : ana1881

روش هایی برای کاهش هزینه ی طراحی سایت !
روش هایی برای کاهش هزینه ی طراحی سایت !(تارنما)
افرادی که طراح سایت هستند باید ابتدا هزینه های مراحل طراحی خود را بررسی کنند و سپس اقدام به طراحی سایت و توسعه ی پروژه بپردازند. این امر موجب اطمینان آنها از مراحل کار می شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های کاهش هزینه درطراحی سایت آشنا کنیم:

پیش بینی هزینه ها توسط طراحان!
اشخاصی که می توانند در این زمینه توسعه سایت یک برنامه ریزی دقیق نموده و شما را یاری نمایند را شناسایی کنید. قبل از شروع پروژه تان اطمینان حاصل فرمایید که شما و تیم تان هر دو در یک صفحه هستید و درباره چشم انداز نهایی آن تصمیم می گیرید. این کار باعث به حداقل رساندن هرگونه سردرگمی در مورد نحوه توسعه سایت بین اعضای تیم تان خواهد شد و تضمین می کند که هنگامی که طراحان سایت فعالیت خود را آغاز می نمایند، آنها می توانند یک تعریف بهتر از محصول نهایی خود داشته باشند. طراحی سایت هایی که توسعه آن پروژه ها به صورت درستی تعریف نشده است، می تواند هزینه های غیر قابل تصوری به دلیل گسترش محدوده وب سایت برای شما در بر داشته باشد. به طور کلی گسترش عرصه ی وب سایت هنگامی رخ می دهد که کارهای غیر منتظره به پروژه طراحی سایت شما اضافه گردد. این امر باعث بالاتر رفتن هزینه های برنامه ریزی شده طراحی سایت و گسترش آن و همچنین تمدید مهلت پایان پروژه خواهد شد. هنگامی که کارهای جدید به پروژه شما اضافه می شود، آن را بررسی نموده و ببینید آیا این عوامل برای تکمیل پروژه در این مرحله ضروری است و یا می تواند در مرحله دوم پروژه انجام شود. اگر تصمیم به افزایش محدوده طراحی سایت خود را دارید، باید از مسئول توسعه دهنده وب سایت خود در مورد هزینه های اضافی برای انجام کارهای اضافی سوال نمایید و از آنها بخواهید با اضافه شدن کار جدید به پروژه، درباره زمان پایان پروژه نیز توضیح دهند تا بدانید که چه تغییراتی صورت خواهد گرفت. 

انجام برنامه ریزی=پیشبرد اهداف
یک شخص مسئول برای ارتباط با توسعه دهنده سایت خود مشخص نمایید. همچنین مشخص بفرمایید که هر چند وقت یکبار نیاز به ارتباط با توسعه دهنده سایت در طول فرآیند می باشد. به طور کلی هر چقدر تعداد جلسات ملاقات شما با توسعه دهنده وب سایت تان بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای شما ایجاد خواهد شد. در صورتی که انجام پروژه طراحی وب سایت و توسعه آن به خوبی تعریف شده باشد و برای آن برنامه داشته باشید، تعداد جلسات شما کمتر خواهد بود. به خصوص در مورد پروژه های توسعه کوتاه وب و یا پروژه هایی با بودجه های محدود، باید از جلسات زیاد و مداوم اجتناب نمایید. اگر این پروژه به خوبی برای شما مشخص نشده است، باید ریسک جلسات متعدد در طول مدت زمان انجام پروژه را نیز در نظر بگیرید. این امر همیشه از برنامه ریزی و تعیین کامل برنامه پروژه هزینه سازتر می باشد. تصویب و نهایی سازی نیازهای طراحی سایت و بهینه سازی سایت و توسعه آن قبل از هر کاری باید صورت بپذیرد. مراحل کارتان را در پروژه ها مشخص کنید و از تحویل پروژه و زمان آن اطمینان حاصل فرمایید. 

بررسی سایت های مورد علاقه خود+مشخص کردن هدف
اگر پروژه شما شامل طراحی سایت و یا طراحی مجدد سایت می باشد، قبل از تماس با طراح سایت خود، یک نگاه به آن بیاندازید. داشتن ایده و نگاه کوتاهی به طراحی سایت ی که شما آن را ترجیح می دهید باعث کاهش نیاز بررسی های مجدد خواهد شد. بررسی مجدد طراحی سایت به دلیل عدم آگاهی نسبت به آنچه شما خواستار آن در طراحی سایت تان هستید، می تواند باعث افزایش قیمت ها و هزینه های شما شود. شروع پروژه طراحی سایت با این ایده و رویکرد که می تواند باعث افزایش هزینه های پروژه و زمان پایان آن خواهد شد. اگر مطلقاً هیچ ایده و برنامه ای برای شروع پروژه ندارید، یک لیست از وب سایت های قابل مقایسه در زمینه کاریتان که آنها را می پسندید، تهیه نمایید. مطمئن شوید که هرگونه عناصر لازم که دوست دارید، در وب سایت تان وجود داشته باشد را در نظر گرفته اید. 

ایجاد و یا تکمیل محتوای سایت خود
مطالبی که می خواهید در سایت تان نمایش داده شود را تهیه کنید. شما نباید یک وب سایت با محتوای کم یا ناقص را راه اندازی نمایید. اما اگر محتوای سایت تان آماده نیست، به جای سرمایه گذاری در یک وب سایت بزرگ با محتوای ناقص و تعریف نشده، یک وب سایت بروشور مانند( یک صفحه) و تعریف شده ایجاد نمایید. بدون یک محتوای موثر، طراحی سایت بی معنی خواهد بود. اگر محتوای مطالب سایت شما آماده نیست در واقع وب سایت شما کامل نمی باشد. 

ساماندهی مطالب سایت
هنگامی که مطالب وب سایت در قالب وب سایت آماده نوشته شد، مطالب وب سایت خود را توسط توابع و بخشهای آن تنظیم و ساماندهی نمایید. این امر به تعیین محدوده پروژه شما کمک خواهد کرد. برای مثال: اطلاعات شرکت، خدمات، نظرها و...

تعیین نوع ارتباط
مشخص بفرمایید که تمایل دارید بازدیدکنندگان با وب سایت شما چگونه ارتباط برقرار نمایند. این امر تضمین می کند که شما و توسعه دهنده وب سایت تان درک روشنی از محدوده کلی پروژه دارید. یک وب سایت استاتیک پنج صفحه ای بسیار متفاوت از یک وب سایت پنچ صفحه ای دینامیک و تعاملی و یا یک وب سایت پنج صفحه ای فروشگاهی با سبد خرید می باشد. به طور کلی هر ویژگی که نیاز به برنامه نویسی پیشرفته و خدمات برنامه نویسی و یکپارچگی با نرم افزارها در وب سایت باعث افزایش هزینه های شما خواهد شد. بنابراین مهم است که برای امضای قرارداد طراحی سایت تمامی موارد مورد نیاز وب سایت برای شما کاملاً روشن و واضح باشد. 

قبل از درخواست و تایید هرگونه ویژگی جدیدی در وب سایت، دوباره محدوده اصلی سایت خود را بررسی نموده و به سوالات زیر پاسخ دهید:

وجود داشتن این ویژگی ها در محدوده اصلی پروژه وب سایت؟
نوع کمک این ویژگی ها به وب سایت شما؟ آیا وجود آن مهم است؟
تاثیر این کار در پایان مهلت انجام پروژه ؟
بررسی هزینه های اضافی در پایان کار؟
آیا می توان این ویژگی را در مرحله دوم پروژه انجام داد؟
این ویژگی بر کارهای دیگر چه تاثیری خواهد داشت؟ آیا این ویژگی تکراری نیست؟ 
اگر به این نتیجه رسیدید که ویژگی جدید برای اضافه کردن به سایت شما هدفی است که قبلاً تمام شده و تکراری می باشد، قبل از انجام هر کاری، زمانی را برای فکر کردن بر روی پروژه بگذارید و مطمئن شوید که پول شما با یک تعریف نادرست در پروژه تلف نمی شود. انجام این نکات و فعالیت ها تضمین کننده انجام صحیح پروژه وب سایت شما می باشد و به افراد تیم طراحی وب سایت کمک خواهد کرد تا طبق برنامه پیش رفته و اجازه می دهد تا وب سایت شما به یک وب سایت حرفه ای تبدیل شود.



:: برچسب‌ها: روش هایی برای کاهش هزینه ی طراحی سایت ! ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ana1881

چند راه کار ساده در طراحی سایت ها!مقاله های طراحی سایت 
چند راه کار ساده در طراحی سایت ها!
صفحه اصلی تارنما > مقاله های طراحی سایت > چند راه کار ساده در طراحی سایت ها!
چند راه کار ساده در طراحی سایت ها!
در دنیای مجازی، آنچه که برای یک سایت مهم است؛ داشتن محتوایی با پیوندهای داخلی و خارجی است. برای دست یابی به این هدف باید از روش هایی استفاده کرد تا وبسایت شما دارای لینک داخلی و خارجی زیاد و کارآمد شود. یکی از اهداف مدیران سایت داشتن رتبه خوب در بین سایر سایت ها است. برای دستیابی به این روش می بایست از روش های موثر استفاده کرد. سئو یا بهینه سازی یکی از همان روش ها یا بهتر است بگوییم ابزارهاست. خیلی از افراد خواهان این هستند که د یک بازه ی زمانی مشخص مثلا یک ماه یا کم تر، موقعیت سایتشان در بین 10 سایت اول گوگل باشد. نکته ی مهم در بهینه سازی سایت صبر و حوصله است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های مد نظر ما دارای رتبه خوب و آمار بازدید بالا شوید. این مقاله دارای 10 نکته مهم در ایجاد سایت جدید است.

1- توجه به لینک های ورودی 
در نکته اول از شما خواهش می کنیم تا به لینک هایی که با شما پیوند برقرار می کنند دقت کنید. توجه شما باید به این باشد که این لینک ها توسط چه سایت هایی ایجاد شده است؟ شاید بپرسید که مگه نوع سایت هم در دادان لینک مهم است؟ باید بگوییم بله. دقت کنید که با سایت هایی که دارای رتبه پایین هستند رابطه کمی داشته باشید. به تعداد لینک هایی که دامنه های متفاوتی همچون: .com-.co.uk و یا هرگونه دامنه دیگری هستند، به دقت توجه نمائید.

2- توجه به لینک های خروجی
علاوه بر دقت به نوع لینک های ورودی باید به لینک های خروجی هم دقت کنید. با نوآوری و توسعه صفحات وب خود و ایجاد مطالب مرتبط، سایت خود را به روز کرده و به لینک های به روز شده اجازه دهید. سعی کنید به منظور توسعه سایت خود با مجموعه ای ازلینک های متعادل، لینک شوید.

3- دوری از لینک های خراب
یکی از مباحث مهم سئو توجه به لین%:77/!های سایت خود است. استفاده از هرگونه لینکی که مدتها مورد استفاده قرار نگرفته، اجتناب نموده و آنرا از صفحه سایت خود حذف نمایید.

4- داشتن ارتباط درست
پیوند با لینک هایی که دقیقاً ارتباط مستقیم و واضحی با مطالب وب سایت شما دارند، بسیار مهم می باشد. موتورهای جستجو نیز مانند کاربران به این موضوع توجه خاصی دارند. در واقع وجود هرگونه پیوند بی ربط و نامرتبط در صفحه شما بسیار زیان آور می باشد.

5- توجه به لینک های داخلی
در سایت خود به لینکهای داخلی و میزان کاربر پسند بودن صفحات وب خود خوب فکر کنید. از لینک هایی استفاده کنید که برای رتبه بندی وب شما مفید باشند.

6- داشتن استراتژی در دسترسی به صفحات
در این بخش باید شما دارای استراتژی باشید.چرا؟ این به نفع شما است. سایت هایی که دارای صفحات زیاد هستند و برای دسترسی کاربران و بازدید کنندگان به آن صفحات هیچ استراتژی ندارند مطمئنا شکست خواهند خورد. در حد امکان استفاده از سایت و حرکت در صفحات آن را آسان نمایید. با این روش کاربران برای استفاده از وب شما تشویق شده و هنگامی که موتورهای جستجو لینک ها را اسکن می کنند، برای وب سایت شما سودمند خواهد بود. نقشه سایت راه درستی برای معرفی لینکهای داخلی و استفاده آسان از وب سایت و ایجاد دید کلی برای حرکت آسانتر در وب سایت می باشد. 

7- ایجاد لینک های جدید
برای کاربرد صحیح و مطابق با شرایط، جهت ساخت لینک به دقت فکر کنید. برای ساخت لینک از متنهای Anchor و دقیقاً هماهنگ آن استفاده نمایید. هر چند به یاد داشته باشید، استفاده بیش از حد کلمات کلیدی به همان بدی کمبود آن می باشد. با استفاده از شرایطی که می خواهید در رتبه بندی قرار بگیرید و خلاصه ای از موضوعات مطرح شده و استفاده از آنها در حد تعادل؛ رتبه وب شما توسط موتورهای جستجو تقویت خواهد شد. بنابراین تعادل را رعایت کنید.

8- دوری از مخفی کاری
این خیلی برای رتبه سایت شما مضر است. این که بخواهید موتور جستجوگر را دور بزنید. نه او تشخیص خواهد داد. موتورهای جستجو به طور فزاینده ای متخصص در امر تشخیص" سیاه کاری " و یا تکنیکهای نابجا و بیهوده سئو می باشد. در حالی که این موارد ممکن است باعث جذب بازدید کننده و وسوسه آنها به بازدید از وب سایت شما و محبوبیت صفحات وب شما در شبکه گردد. توجه داشته باشید که استفاده از این تکنیکها و تحقق این امر، می تواند برای شما و وب سایت تان ایجاد مشکل نماید.

9- توجه به قدرت لینک های سایت های رقیبان
این کار کاملاً ‌قانونی بوده و برای شما سودمند خواهد بود و حداقل سطح جایگاه لینک ها و میدان فعالیتهای آنها را خواهید یافت. برای این کار به سایت هایی مراجعه کنید که این خدمات را بصورت رایگان ارائه می کنند. برای مثال سایت www.seochat.com. به خاطر داشته باشید که آگاهی، قدرت می آفریند.


10- داشتن استراتژی
برای خود یک استراتژی قوی برای لینک دهی و پیوند به درون وب سایت خود داشته باشید. قبل از ایجاد پیوند، خوب بررسی کرده و از هر راه کار هوشمندانه ای که در اختیار دارید استفاده نمایید. 
بااین 10 روش امیدواریم در جایگاه سایت خود کمی تغییر ایجاد کنید. برای مطالعه و آگاهی از دیگر روش های بهینه کردن سایت خود ره بخش مقاله های بهینه سازی تارنما بروید.



:: برچسب‌ها: چند راه کار ساده در طراحی سایت ها!مقاله های طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ana1881

تاریخ درج مقاله : 11 اسفند 1392
استراتژی های بازاریابی پارتیزانی برای کسب و کارهای کوچک و شرکت های بزرگ، مطالعه موردی شرکت پیک نوین

نویسندگان :
علی بنیادی نائینی، مدیر گروه مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی، دکتری تخصصی
مهدی اسمعیلی صدرآبادی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشگاه علم و صنعت ایران
m.esmaeilee@Gmail.com

تحقیق حاضر به بررسی و مقایسه اسلحه های مختلف بازاریابی پارتیزانی در محقق شدن اهداف بزرگ شرکت های کوچک با بودجه کم، و میزان اثر بخش تر شدن تبلیغات شرکت های بزرگ می پردازد. در واقع این تحقیق، دو گروه مختلف از مشتریان آژانستبلیغات ی پیک نوین را به تفکیک اندازه و بزرگی شرکت مشتری، در شش ماهه دوم سال 1392 در استان یزد، که بازاریابی پارتیزانی در مورد آنها به اجرا درآمده است، مورد بررسی قرار می دهد.
نتیجه تحقیق اینکه، شرکت های کوچکی که بازاریابی پارتیزانی در مورد آنها به اجرا درآمد، با یک برنامه تبلیغات ی منسجم، توانستند با صرفه جویی میانگین 20 درصدی در بودجه تبلیغات و یا انجام همان روش های به ظاهر ساده و پیش پا افتاده، ولی به گونه ای خلاقانه، مزیت رقابتی مناسبی را نسبت به همکاران خود کسب کنند. همچنین در مورد شرکت های بزرگ بررسی شده در این تحقیق، نتیجه اینکه با یک حمله چریکی حساب شده، در عین کاهش و یا ثابت ماندن هزینه، تاثیرات بسیار مناسبی نسبت به بازاریابی سنتی بدست آمد.

واژگان کلیدی: پارتیزانی، چریکی، بازاریابی، بازاریابی پارتیزانی، بازاریابی چریکی، پیک نوین یزد


مقدمه :
بازاریابی پارتیزانی ، ممکن است برای عموم نامی جدید و نا آشنا باشد اما شاید علت این امر، استفاده از عناوین دیگری برای خطاب کردن این نوع بازاریابی است.
بازاریابی پارتیزانی، مفهومی است که اول بار توسط «جی کنراد لوینسون » در کتابی با عنوان «بازاریابی پارتیزانی» در سال ۱۹۸۲ معرفی شد؛ روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیتهایی که باعث رشد و ارتقاء ما شود البته بر مبنای یک بودجه کم (Conrad Levinson, 1993).
از آن زمان تاکنون، نگرش به این نوع بازاریابی بسیار تغییر و البته پیشرفت کرده است. شاید دیگر نتوان گفت که این روش تنها برای بودجه‌های کم کاربرد دارد، بلکه هم‌اکنون فاکتور بودجه از آن حذف شده است، می‌تواند رایگان و یا بسیار هزینه ‌بر باشد. در حقیقت پارتیزان ها بر این عقیده اند که حتی یک پنی هم اگر اثر بخش نباشد هزینه زیادی است و یکصد هزار دلار، درصورتیکه منجر به سودآوری چند صد هزار دلاری شود، هزینه کمی است (Conrad Levinson, 1993). با این حال کماکان هدف این نوع بازاریابی جذب مشتریانی است که تجارت شما را به سایر افراد چون دوستان، خانواده و همکاران پیشنهاد می کنند. همه و همه در جهت جلب بیشترین توجه عمومی با استفاده از کمترین منابع ممکن است. به بیان ساده‌تر، هدف، دستیابی به حداکثر نتیجه با حداقل امکانات است.
در این تحقیق، نویسنده تلاش کرده است با بکارگیری اصول بازاریابی پارتیزانی در مورد مشتریان آژانس تبلیغات ی پیک نوین، ضمن ارزیابی میزان تاثیر گذاری این اصول بر سود آنها، مقایسه ای نیز بین دو گروه مشتریان، یعنی شرکت ها و کسب و کارهای کوچکی که بودجه کمی برای تبلیغات خود اختصاص می دهند و گروه دیگر، شرکت ها و کارخانجاتی که تا کنون بودجه های کلان تبلیغات ی خود را با روش های بازاریابی سنتی هزینه می کرده اند، انجام دهد.
با اینکه بیشتر از سه دهه از نگارش اولین کتاب با موضوع بازاریابی پارتیزانی می گذرد، ولی همچنان جای خالی آن در کشور احساس میشود و کاری تحقیقاتی با این موضوع صورت نپذیرفته است.
در این تحقیق، پس از اینکه اسلحه های متفاوت بازاریابی پارتیزانی جهت ارائه برنامه تبلیغات ی مناسب و جلب رضایت مشتریان برای هر یک از مشتریان مورد بررسی قرار گرفت، تعدادی از این اسلحه ها که برای هدف های خاص مورد نظر، مناسب نبودند، مردود اعلام شده و اسلحه هایی که انتخاب شدند با در نظر گرفتن اولویت بکار گرفته شدند. همچنین برای هر یک از دو گروه مشتریان لازم بود با توجه به نوع متفاوت کسب و کار، گروه متفاوتی از اسلحه های بازاریابی پارتیزانی بکار گرفته شوند.



:: برچسب‌ها: استراتژی های بازاریابی پارتیزانی ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ana1881

بهینه سازی سایت برای گوگل یا برای کاربر؟
قبل از جواب به سوال لازم است بدانید که هدف تمامی موتورهای جستجو، نمایش نتیجه های عالی و مورد نظر کاربران است، در حقیقت موتورهای جستجو مثل گوگل، برای شان رضایت مندی کاربران بسیار مهم است. تمامی معیارهایی که گوگل برای بهینه سازی سایت و افزایش رتبه و بازدید آن معرفی کرده و یا متخصصین SEO پیشنهاد میدهند کاملا طبیعی بوده و فقط برای رضایت کاربران است نه رضایت گوگل. برای مثال ما در نوشته « آموزش بهینه سازی سایت » تمامی گام هایی را که معرفی کردیم فقط برای رضایت کاربران است. مثل:

- انتخاب دامنه مناسب: با دامنه مناسب کاربران راحتتر هستند.
- انتخاب CMS قدرتمند: سی ام اس قدرتمند، برای کاربران آسانی می آورد.
- طراحی حرفه ای و رعایت استاندارد : در نتیجه لود سریع سایت را برای کاربران به ارمغان می آورد.
- میزبان عالی : در نتیجه دسترسی به سایت برای کاربران همیشه ممکن است و سرعت بالا دارد.
- تولید محتوای مفید: کاربران به جزء محتوای مفید طلب دیگری دارند؟
- عنوان ها و توضیحات مناسب: برای شناسایی و دسترسی آسان کاربران به سایت
- ساخت فایل روبات: جلوگیری از ایندیکس فایلهای غیرضروری برای راحتی کاربران
- معرفی به موتورهای جستجو: کاربران از طریق موتورهای جستجو به سایت شما دسترسی داشته باشند.
- ثبت سایت Webmaster Tools: تا اشتباهات گرفته شده و رفع گردد تا کاربران راحت باشند.
- فعالیت در شبکه های اجتماعی: به کاربران نزدیک تر باشید.
- لینکسازی (Link Building): که گوگل توسط لینکهای ورودی از کیفیت آن با خبر شود و در نتیجه برای کاربران سایتهای با کیفیت نمایش داده شود.
- معرفی سایت در دایرکتوی ها: جهت دسترسی آسان کاربران به سایت
- و…

از اینجا دانسته میشود که اگر هدف شما رضایت کاربر باشد، رضایت گوگل هم در آن نهفته است؛ ولی اگر هدف شما تنها گوگل باشد، گوگل از سایت شما بیزار است زیرا گوگل سایت را برای خود نمیخواهد برای کاربران میخواهد.

از اینجا یک فورمول طلایی بدست تان می آید، اگر هرآنچه برای کاربران مفید باشد انجام دهید یک گام مفید به سوی سئو برداشته اید و اگر هرآنچه برای کاربران مفید نباشد و فقط برای گوگل باشد یک قدم از سئو فاصله گرفته اید. به قول یکی از بزرگان SEO؛ سئو بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیست! سئو بهینه سازی سایت برای کاربر است. اگر بهینه سازی سایت برای گوگل درست انجام شود همان بهینه سازی سایت برای کاربر است، زیرا رضایت گوگل در رضایت کاربران سایت است. به سوی سئو قدم بگذارید…

 



:: برچسب‌ها: بهینه سازی سایت برای گوگل یا برای کاربر؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ana1881


مراحل بهینه سازی سایت :

مشتریانی که برای بهینه سازی سایت سایت خود به ما مراجعه میکنند معمولا سوالات مشترکی در ذهن دارند، مهمترین سوالی که پرسیده میشود آن است که مراحل بهینه سازی سایت چیست و در چه بازه زمانی صورت میگیرد؟ در طول مراحل بهینه سازی سایتچه کارهایی برروی سایت انجام میدهد؟ شرکت ما چه م بهینه سازی سایت لیتی برای بهبود بهینه سازی سایت سایت دارد و چگونه میتواند تیم نیلوبلاگ را در این امر یاری کند؟

درواقع بهینه سازی سایت سایت شما نیازمند یک همفکری و همکاری متقابل بین شما و تیم نیلوبلاگ است که در تمام مراحل بهینه سازی سایت نقش مهمی را ایفا میکند، اهمیت و حساسیت بهینه سازی سایت سایت برای جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان از موتورهای جستجو، گستردگی و ظرافت خاصی را به این تکنیک بخشیده است. در ادامه مراحل بهینه سازی سایت را در پنج قدم اصلی برای شما مشخص نمودیم، زمان انجام هر قدم با توجه به نوع مطالب سایت و هدف گذاری شما متفاوت است.

قدم اول – شناخت متقابل
همکاری شما:

سایت خود را به ما معرفی میکنید و به چند سوال ساده پاسخ میدهید، همین.

وظیفه تیم نیلوبلاگ:

۱- بررسی وضعیت کنونی سایت شما شامل:

سرعت لود شدن صفحات
رعایت نکات اولیه بهینه سازی سایت 
تعداد لینک های ورودی
رنک الکسا
رتبه گوگل
کلمات کلیدی
توضیحات متا
حضور شما در شبکه های اجتماعی
۲- شناخت و آنالیز رقبای اصلی شما در زمینه کاری تان

۳- بررسی اطلاعات و مشخص کردن نقاط ضعف و قوت شما

۴- ارائه گزارش کامل و با بیانی مناسب

قدم دوم – هدف گذاری
همکاری شما:

۱- مطالعه و بررسی گزارش ارائه شده در قدم اول

۲- تعیین هدف و انتخاب پکیج بهینه سازی سایت مورد نظرتان

۳- مشخص نمودن کلمات کلیدی مورد نظر شما

وظیفه تیم نیلوبلاگ:

۱- بررسی کلمات کلیدی ارائه شده توسط شما و تعیین جایگاه شما در هرکدام

۲- آنالیز کلمات کلیدی مرتبط و معرفی کلمات جدید با شانس موفقیت بیشتر

۳- آنالیز رقبای اصلی شما و کلمات کلیدی بکار رفته در این سایت ها

۴- ارائه گزارش از لیست نهایی کلمات کلیدی جهت تایید مشتری

قدم سوم – بهینه سازی سایت SEO
همکاری شما:

۱- مطالعه و بررسی گزارش ارائه شده در قدم دوم

۲- در اختیار قراردادن شناسه و رمز عبور بخش مدیریت سایت و هاست

۳- ارتباط و همکاری متقابل با تیم نیلوبلاگ

وظیفه

۱- انجام صحیح فاکتورهای بهینه سازی سایت برای صفحات

بهینه سازی محتوای صفحه اصلی و صفحات داخلی متناسب با کلمات کلیدی
معرفی تگ عنوان برای هر صفحه
معرفی تگ توضیحات متا متناسب با محتوا برای هر صفحه
طراحی و اجرای شبکه داخلی لینک
بهینه سازی تصاویر موجود در هرصفحه
بهینه سازی گرافیکی سایت
۲- ساخت نقشه سایت و معرفی به گوگل

۳- ساخت اکانت گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیکز و قرار دادن کدهای لازم در سایت

۴- معرفی صفحات شما به روبات گوگل و اطمینان از ایندکس شدن آنها

قدم چهارم – پشتیبانی
همکاری شما:

۱- ساخت اکانت در شبکه های اجتماعی، گسترش شبکه دوستان و معرفی هرچه بیشتر خدمات شرکت.

۲- بروز رسانی مستمر مطالب سایت با رعایت نکات بهینه سازی سایت .

وظیفه تیم نیلوبلاگ:

۱- بررسی میزان بهبود وضعیت بهینه سازی سایت شما و ایندکس صفحات در گوگل

۲- بررسی تغییرات رتبه شما برای کلمات کلیدی اصلی در نتایج گوگل

۳- تغییرات رتبه الکسا و میزان ورودی شما از موتورهای جستجو

۴- آنالیز بازدیدکنندگان سایت شما شامل:

صفحات پربازدید سایت
میزان حضور بازدیدکنندگان در سایت شما
مسیر ورود بازدیدکنندگان به سایت شما
تعداد بازدیدکنندگان شما از گوگل و کلمات کلیدی موثر در آن
میزان تاثیر تبلیغات شما در سایتهای دیگر
میزان رضایت بازدیدکنندگان از محتویات سایت شما
قدم پنجم – مشاوره تبلیغات و SEM
همکاری شما:

تعیین میزان سرمایه شما برای تبلیغات و هدف اصلی از انجام تبلیغات مانند:

افزایش بازدیدکنندگان و بهبود رتبه الکسا
افزایش پیج رنک گوگل و حضور در نتایج اولیه موتور جستجو
افزایش میزان فروش و جذب مشتری جدید
وظیفه تیم نیلوبلاگ:

۱- طراحی متون و تصاویر مناسب برای انجام تبلیغات و تاثیرگذاری بیشتر

۲- معرفی سایت های مرتبط و روش های مناسب تبلیغات به شما برای رسیدن به هدف انتخابی

۳- بررسی میزان تاثیر تبلیغات و ارزش واقعی هرکدام

۴- آنالیز بازدیدکنندگان

 



:: برچسب‌ها: مراحل بهینه سازی سایت : ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ana1881

واژه بازاریابی نبايد به معنى قديمى آن، يعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبير گردد. معناى جديد اين واژه همانا تأمين نيازهاى مشترى است. شرکت‌هاى امروزى با رقابت شديد و فزاينده‌اى روبه‌رو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترين نحو ممکن، خواست‌هاى مشترى را درک و بالاترين منفعت را براى مشتريان هدف خود تأمين کند. در محدوده بازار، اين مهارت‌هاى بازاریابی است که شرکت‌هاى حرفه‌اى را از شرکت‌هاى غيرحرفه‌اى تفکيک مى‌کند.
بازار
تقاضا
خواسته
کالا
مبادله
معامله
نیاز
تعريف بازاریابی 
بازاریابی بعنوان فرآيندى مديريتى - اجتماعى تعريف مى‌شود که بوسيلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طريق توليد و مبادلهٔ کالا با يکديگر، به امر تأمين نيازها و خواسته‌هاى خود اقدام مى‌کنند. براى روشن شدن اين تعريف بايد بدواً اصطلاحات مهم نياز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسى کرد.
نياز
نيازهاى انسان، يکى از مفاهيم اساسى بازاریابی است. احساس محروميت همان نياز است. انسان داراى نيازهاى پيچيده‌اى است. اين نيازها شامل نيازهاى فيزيکى يا نياز به غذا، پوشاک، گرما و سرما، امنيت و ... نيازهاى اجتماعي، نظير نياز به احساس تعلّق و محبت و نيازهاى شخصي، مانند دانستن و اظهار وجود هستند.

خواسته
خواسته شکلى است که نيازهاى انسان تحت تأثير فرهنگ و شخصيت انفرادى به خود مى‌گيرد. خواسته‌ها برحسب امکاناتى که تأمين‌کننده نيازها هستند، تعريف مى‌شوند. وقتى جامعه‌اى متحول مى‌گردد، خواسته‌هاى اعضاى آن نيز توسعه مى‌يابد. وقتى مردم در معرض امکانات بيشتر و مورد علاقه خود قرار مى‌گيرند، توليدکنندگان نيز اقدام به توليد کالاها و خدماتى مى‌کنند که خواسته‌هاى جديد را پاسخ گويند.
تقاضا
مردم تقريباً داراى خواسته‌هايى نامحدود هستند اما در برابر منابع محدودى قرار دارند. از اين‌رو کالاهايى را براى مصرف انتخاب مى‌کنند که در ازاى وجوه پرداختي، حداکثر رضايت را براى ايشان فراهم آورد. خواسته‌ها، وقتى با قدرت خريد همراه باشند، تبديل به تقاضا مى‌شوند.
کالا
هر چيزى که بتوان براى جلب توجه، بدست آوردن، استفاده و يا مصرف، در بازار عرضه کرد و توانايى تأمين يک خواسته يا نياز را داشته باشد، کالا تلقى مى‌شود.

مبادله
مبادله خود عبارت است از دريافت چيزى مطلوب از کسى ديگر، در مقابل ارائه مابه‌ازايى به او. مبادله هسته مرکزى بازاریابی است و براى تحقق آن، شرايط زير لازم است:
- حداقل دو طرف بايد با يکديگر مشارکت داشته باشند.
- هر طرف بايد چيز باارزشى براى مبادله با ديگرى در اختيار داشته باشد.
- هر طرف بايد علاقه‌مند به مبادله با طرف ديگر باشد.
- هر طرف بايد در رد و يا قبول پيشنهاد طرف ديگر آزادى کامل داشته باشد.
- و بالاخره، هر طرف بايد داراى توانايى لازم براى مراوده و تحويل باشد.
معامله
مبادله هسته مرکزى ارزيابى است، اما معامله، واحد اندازه‌گيرى بازاریابی به‌شمار مى‌رود. يک معامله، شامل داد و ستد فايده بين طرفين معامله است. براى تحقق يک معامله شرايط زير لازم است:
- وجود حداقل دو کالاى باارزش.
- شرايطى که روى آن توافق به‌عمل آيد.
- زمان توافق.
- و مکان توافق.
بازار
به مجموعه‌اى از خريداران بالقوه و بالفعل يک کالا، بازار اطلاق مى‌شود.
مديريت بازاریابی 
براى نيل به اهداف شرکت مديريت بازاریابی مى‌کوشد به‌طريقى که مى‌تواند سطح، زمان‌بندى و ماهيت تقاضا را تحت تأثير قرار دهد. به‌عبارت ساده، مديريت بازاريابي، همان مديريت تقاضا است.
در اين‌جا مديريت بازاریابی بعنوان تجزيه‌و‌تحليل، برنامه‌ريزي، اجرا و کنترل برنامه‌هايى تعريف مى‌شود که براى نيل به اهداف سازمانى تهيه مى‌گردند؛ برنامه‌هايى با هدف ايجاد و حفظ مبادلات نافع با خريداران.



:: برچسب‌ها: تحقیقات مشاوره بازاريابي ‌ چیست؟, تحقیقات مشاوره بازاريابي ‌ ,ضرورت انجام تحقیقات مشاوره بازاريابي ‌,بازاریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1393 | نظرات ()